Thursday 10 March 2011

26yrs old guy forced on operating table to sell kidney in China, 26岁小伙违法卖肾入狼窝 被强行推上手术台_资讯频道_凤凰网

26岁小伙违法卖肾入狼窝 被强行推上手术台_资讯频道_凤凰网

tough world, guy was going to sell one of his kidney for ¥40,000., decided not to do it, but was false imprisoned, and ultimately forced onto operating table, and was left with only ¥27,000.

beneficiary paid ¥300,000.00 for the kidney, mostly were kept by the hospital and the middlemen.. this is the economy and reality of this one guy tried to but chickened out selling his kidney.. scary indeed.

selling one's organ is against the law in China btw.

sad but it is a very big danger when people are desperate for money, in a world without a supportive social system..


"胡杰:电话我也不敢打他们的电话,我心想打电话,他们的人都不见了,开始都说好了,而且患者也说要给我四万,但是他们中介是不同意,就给了我两万七。

曾子墨:患者一共为这个手术支付了多少钱?

胡杰:患者对我说过他说是三十多万。

曾子墨:那余下那二十多万都被各方的中介分掉了?

胡杰:应该是吧,反正他们有三方的中介,有医院的,有患者的,还有我的那个中介嘛。

曾子墨:医院从中获取了多少利润你知道吗?

胡杰:医院反正是最多的,拿钱是最多的,他们患者也是那样透露,聊天我听到过。"




No comments: